Δικαίωμα υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων (4) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εάν η παραγγελία σας έχει πληρωθεί με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση. Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική/πιστωτική κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγο αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 25410 65177
Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.) . Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγο κατασκευαστικού ελαττώματος.
Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε Οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν/τα προϊόντα από την αγορά που υπαναχωρείτε άμεσα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας κοινοποιήσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς των ειδών. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών. Η εταιρία ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ Ε.Ε. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, εάν η προθεσμία δεν έχει τηρηθεί.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.
Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στις κεντρικές αποθήκες στην Ξάνθη Δημοκρίτου 29

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας να μη προχωρήσει στη συναρμολόγηση του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελαττώματα ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή).
3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (π.χ. Σαλόνια ειδικών διαστάσεων, ντουλάπες σε ειδικά χρώματα κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.

Ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα εγγύησης στην περίπτωση που:
• Δεν τήρησε τους κανόνες συντήρησης και εποπτείας των προϊόντων.
• Τα προϊόντα υπέστησαν ζημία από τον Πελάτη.
• Η φθορά των προϊόντων δεν προέρχεται από ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του Πελάτη. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τυχόν έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν ο Πωλητής αναλαμβάνει όλα τα μεταφορικά έξοδα (τα έξοδα της αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος από τον Πελάτη στον Πωλητή και της επιστροφής του επισκευασμένου προϊόντος στον Πελάτη).
Ωστόσο, ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει αν το προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοσή του. Σ’ αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς του προϊόντος πίσω στον Πωλητή και αργότερα μπορεί να ζητήσει να τού επιστραφούν τα έξοδα αποστολής, εφ’ όσον ο Πωλητής συμφωνήσει ότι όντως το προϊόν ήταν ελαττωματικό.
Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για την φθορά των προϊόντων λόγω κακής χρήσης εκ μέρους του Πελάτη.
Τα ελαττωματικά προϊόντα είτε διορθώνονται είτε αντικαθίστανται.
Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα σύμφωνα με τον παρόντα Όρο, ο Πελάτης ενημερώνει τον Πωλητή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω e-mail (Ο Πελάτης μπορεί να στείλει φωτογραφίες των ελαττωμάτων ή ζημιών ούτως ώστε ο Πωλητής να ανταποκριθεί ευχερέστερα και ταχύτερα στην επιδιόρθωση του προβλήματος).
Κατά την επιστροφή των προϊόντων στον Πελάτη πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
• το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία. Εξυπακούεται ότι για την επιθεώρηση του προϊόντος φυσικά ο Πελάτης μπορεί να κόψει την ταινία συσκευασίας που κρατά τα πακέτα κλειστά.
• το προϊόν δεν πρέπει να είναι κατεστραμμένο από τον Πελάτη (οι αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος ή της συσκευασίας του που ήταν απαραίτητες για την επιθεώρηση του προϊόντος δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ουσιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος).
• το προϊόν δεν πρέπει να χρησιμοποιείται χωρίς απώλεια της εμφάνισης του εμπορίου (άθικτες ετικέτες, προστατευτικά φιλμ κλπ.).
• η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να συνοδεύεται από απόδειξη της αγοράς και παράδοσής του και την κάρτα εγγύησης, αν παραδόθηκε τέτοια.
Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές λευκών ειδών με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.).
Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί τα προϊόντα που επιστρέφει ο Πελάτης, εάν ο Πελάτης δεν ακολουθήσει την διαδικασία επιστροφής που ορίζεται στον παρόντα Όρο.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να παραδοθούν από τον ίδιο τον Πελάτη. Εάν ο Πελάτης δεν έχει την ευκαιρία να επιστρέψει τα προϊόντα ο ίδιος, ο Πωλητής αναλαμβάνει να παραλάβει τα προϊόντα και να τα αντικαταστήσει με παρόμοια κατάλληλα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο Πωλητής δεν έχει παρόμοια προϊόντα, επιστρέφει στον Πελάτη τα χρήματα που καταβλήθηκαν για το(α) πωληθέν(τα) προϊόν(τα). Ο Πωλητής οφείλει να επιστρέψει στον Πελάτη τα χρήματά του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του αιτήματός του ακύρωσης της αγοράς.

Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο